Kombineret sommer og klubfest midt i cykelsæsonen, hvor vi fejrer os selv. Igen i år kan man medbringe sin partner. Egenbetaling er 100 kr. pr. person Maden sørger Malene og Annie for. Der vil være fadøl og begrænset vin. Yderligere drikkevarer skal man selv medbringe.